سیاسی

گزارشی از نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه


عضو کمیسیون قضائی مجلس با اشاره به نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه به بیان مطالبی در باره این نشست پرداخت.

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست مشترک نمایندگان مجلس با رئیس و معاونین قوه قضائیه گفت: این جلسه به میزبانی قوه قضائیه برگزار شد و دو طرف درباره مسائل مابین دو قوه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان، در صحبت‌هایشان نسبت به عدم رسیدگی به موقع و مناسب به گزارش‌های نظارتی مجلس همچون گزارش‌های تحقیق و تفحص و شکایت در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و عدم ارسال نتیجه بررسی توسط قوه قضائیه انتقاد داشتند.

عضو کمیسیون قضائی مجلس اظهار داشت: در این جلسه رئیس مجلس گزارشی را از اقدامات تقنینی و نظارتی مجلس شورای اسلامی، ارائه کرد و رئیس و معاونین قوه قضائیه نیز مطالبی را مطرح کردند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه در این جلسه از مصوبات مجلس شورای اسلامی همچون قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تقدیر کرد و عنوان کرد که این قانون در خارج از مرزهای کشور نیز مورد توجه است.

وی افزود: در این نشست رئیس و معاونین قوه قضائیه مطالبی را درباره محدودیت اعتبارات و محدودیت فضای فیزیکی قوه قضائیه مطرح کردند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا