سیاسی

گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو به قوه قضائیه ارجاع شد

با موافقت نمایندگان؛

با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گزارش نهایی کمیسیون کشاورزی از عملکرد وزارت نیرو در مورد انتقال آب بین حوضه‌ای برای بررسی تخلفات به قوه قضائیه ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش نهایی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوضه‌ای، با ارسال این گزارش به قوه قضائیه با ۱۳۰ رأی موافق، ۶۸ رأی مخالف، ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر در مجلس موافقت کردند.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی در تشریح این تحقیق و تفحص، گفت: در مورد پروژه‌های انتقال آب بین حوضه‌ای تاکنون هیچ گونه تحقیق و تفحصی صورت نگرفته و به مجلس ارائه نشده است. دو تحقیق و تفحص مصوب شده اما به گزارش کمیسیون هم نرسید.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این تحقیق و تفحص در مورد پروژه‌های انتقال آب بین حوضه‌ای کشور بوده که رویکردهای فنی و مدیریتی، عملکرد سازمانی و ساختاری، اعتبارات طرح‌ها، نحوه حکمرانی آب، شیوه نظارت و پایش عملکرد از جمله سرفصل‌های تحقیق و تفحص است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا