سیاسی

گفت‌وگوی مستمر وزارتخارجه بامسوولان عربستان برای برگزاری حجی آرام

باقری در گفت‌وگو با سرپرست حجاج ایرانی مطرح کرد؛

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: وزارت خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و برای این منظور و برگزاری حجی موفق و آرام با مسئولان محترم عربستان گفتگوی مستمری دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه عزیمت حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه با حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب نماینده مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی گفتگو کرد.

علی باقری با تاکید بر فریضه معنوی حج و درپیش بودن ایام تشریق ابراز امیدواری کرد که حجاج ایرانی از این زمان و مکان مقدس بهره معنوی برده و با حجی مقبول به میهن اسلامی بازگردند.

باقری گفت: وزارت امور خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و برای این منظور و برگزاری حجی موفق و آرام با مسئولان محترم عربستان گفتگوی مستمری دارد.

سید عبدالفتاح نواب در این گفتگو نسبت به وضعیت ححاج ایرانی و انجام پیش بینی‌های لازم برای حضور حجاج در صحرای عرفات، مشعر و منی و همچنین ادامه حضور حجاج در مکه مکرمه و مدینه منوره توضیحاتی را ارایه داد.

علی باقری در این گفتگو از زحمات و تلاش‌های کلیه نهادهای ایرانی برای تسهیل امور حجاج به ویژه بعثه حجاج ایران و همچنین مسئولان ذیربط عربستان تشکر نمود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا