سیاسی

یک نماینده مجلس: حماسه نهم دی 88 موج فتنه را در نطفه خفه کرد


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه نهم دی 88 موجب شد تا موج فتنه با هوشیاری و بصیرت مردم و نیز با راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب در نطفه خفه یا مدیریت شود.

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به گرامیداشت سالروز 9 دی، اظهار کرد: نهم دی یک نقطه عطف در تاریخ 44 ساله انقلاب اسلامی است و این روز، به نام روز بصیرت نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی از یک اقدام فرآیندی که از سوی برخی فتنه‌گران برای برهم زدن نظم اجتماعی و سیاسی انقلاب نشأت گرفته بود، شکل گرفت، افزود: حماسه نهم دی 88 موجب شد تا موج فتنه با هوشیاری و بصیرت مردم و نیز با راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب در نطفه خفه یا مدیریت شود.

* فتنه‌های داخلی با سرکردگی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها رقم می‌خورد

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطر نشان کرد: نهم دی را باید برای همیشه به بلندای تاریخ انقلاب، گرامی بداریم. نسل‌های آینده اجتماعی باید این را بدانند و تاریخ برای آن‌ها بیان کند که در انقلاب اسلامی همواره در کنار پیشرفت‌ها، فتنه‌هایی هم اتفاق می‌افتاد که این فتنه‌ها گاهی از سوی مسئولین بی‌تدبیر داخلی و گاهی از سوی مسئولین تحت نفوذ داخلی با سرکردگی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اتفاق می‌افتاد.

آزادی‌خواه به هوشیاری مردم در 9 دی اشاره کرد و گفت: مردمی که تا دیروز برخی افراد و چهره‌ها، کاندیدای آن‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری بودند و خیلی‌ها به آن‌ها رأی داده بودند، بعد از آن که متوجه شدند که این یک فتنه فراگیر علیه کشور و مردم بود، بدون هیچ ملاحظه‌ای به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خودشادن را رسماً نسبت به پرچم‌سوزی، قرآن‌سوزی و وهن به انقلاب اعلام و با این رفتارها مخالفت کردند و دست فتنه‌گران را نیز از ارکان مدیریتی کشور کوتاه کردند.

*دشمن می‌خواهد از «کاه‌» «کوه» بسازد

وی تصریح کرد: ممکن است انقلاب در برخی مقاطع به دلیل یک سری مسائل و برخی کارهای انجام نشده دچار مشکلاتی بوده باشد که دشمن مترصد این است از این «کاه‌ها» «کوه‌ها» بسازد و علیه مردم به کار گیرد و کاربست این اتفاق برای دشمن به جز اضمحلال انقلاب هدف دیگری نخواهد داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان گفت: مردم ممکن است به خاطر برخی کمبودها، گرانی‌ها و سوء‌مدیریت‌های داخلی ناراحت باشند، اما زمانی که حساب اصل انقلاب، شهدا، قرآن و هیأت به میان بیاید، هیچ چیز را با اساس انقلاب معاوضه نخواهند کرد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا