سیاسی

۲۵۰ طرح نیمه تمام در استان سمنان تکمیل شد

در دولت سیزدهم؛

آرادان- استاندار سمنان گفت: از ابتدای دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی تا کنون ۲۵۰ طرح نیمه تمام در استان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه تولید سولفات سدیم در آرادان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم بیان کرد: کاهش نرخ بیکاری که در ۱۸ سال اخیر بی سابقه بوده از جمله دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در استان است.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری دستاوردهای ارزنده دولت در استان سمنان است، تاکید کرد: یک هزار و ۷۰۰ شغل تنها با افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر در استان سمنان ایجاد می‌شود.

استاندار سمنان بیان کرد: ۲۵۰ پروژه نیمه تمام از ابتدای دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی در سراسر استان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

هاشمی در ادامه به پروژه‌های دهه فجر استان سمنان نیز اشاره کرد و گفت: طی ایام الله دهه فجر سال ۱۴۰۲ بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره برداری رسیده و کلنگ زنی خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه طرح تولید سولفات پتاسیم امروز در حالی به بهره برداری می‌رسد که کشورمان به تولید این محصول نیاز مبرمی دارد، گفت: پنج هزار میلیارد ریال برای این طرح سرمایه گذاری صورت گرفته است.

استاندار سمنان گفت: با بهره برداری از این واحد صنعتی در شهرستان آرادان ۱۲۰ شغل مستقیم نیز ایجاد خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا