سیاسی

۶۰ میلیارد برای آزادی زندانیان در لرستان هزینه شده است

ایسنا/لرستان مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان گفت: ۶۰ میلیارد برای آزادی زندانیان در استان هزینه شده است.

مجید کشوری در همایش نسیم مهر که امروز در سالن اجتماعات کانون فرهنگی بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا و نظام همه پای کار نظام ایستاده‌اند و معاندان و شبکه‌های بیگانه توان مقابله با نظام را ندارند.
وی تصریح کرد: دولت در کمتر از یکسال گام‌های بزرگی برداشته است ولی رسانه‌های معاند چوب لای چرخ دولت می‌گذارند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان خاطرنشان کرد: امروز به برکت دولت مردمی و انقلابی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب احیا می‌شود.
کشوری با بیان اینکه دولت با بهره‌گیری از چهره‌های انقلابی و خادم مردم عدالت را در کشور گسترش می‌دهد، افزود: مسئولان باید فاصله‌شان را با مردم کوتاه کنند.
وی با بیان اینکه سازمان زندان‌ها تلاش کرده فاصله خود را با جامعه هدف کوتاه کند، اضافه کرد: انجمن حمایت از خانواده زندانیان در حکومت اسلامی تشکیل شده و انجمن در مسائل مالی و اشتغال به کار آنان کمک می‌کنند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان بیان کرد: ۹۵۰ نفر از زندانیان جرائم مالی در بازده زمانی ۲ سال گذشته در استان آزاد شدند.
کشوری با بیان اینکه برای آزادی زندانیان در لرستان ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: در سال گذشته ۲ هزار ۴۰۰ خانواده زندانیان در استان مورد حمایت انجمن حمایت از زندانیان قرار گرفته‌اند.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا