سیاسی

۶۸۱ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان منظور شد

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

سمنان- دبیر ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان مهیا شده است، گفت: ۶۸۱ شعبه اخذ رأی به این منظور پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شجاعی غروب شنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دهم خرداد ماه جاری با دستور وزیر کشور فرآیند برگزاری انتخابات به صورت رسمی آغاز خواهد شد، ابراز داشت: خوشبختانه زیرساخت‌های لازم برای این امر در استان سمنان مهیا است.

وی ضمن بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری نحو مطلوب این انتخابات در حال انجام است، افزود: با توجه به اهمیت این انتخابات می‌کوشیم تا به بهترین نحو شاهد برگزاری این رویداد مهم باشیم.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ضمن بیان اینکه ۶۸۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان سمنان پیش بینی شده است، ابراز داشت: اطلاعیه‌های لازم در این خصوص از طریق وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و بخشداری‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

شجاعی در ادامه تصریح کرد: اعضای ستاد انتخابات و اعضای ستاد اجرایی همان ترکیب انتخابات مجلس شورای اسلامی (اسفند ۱۴۰۲) با کمترین تغییر خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید تمهیدات لازم برای تسهیل در انتخابات را مد نظر قرار دهند، افزود: همه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در استان سمنان بسیج خواهند شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا