سیاسی

تصویب «مصوبه تأمین منابع مالی مجریان و ناظران انتخابات» در دولت

بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح کرد؛

سخنگوی دولت از موافقت دولت با پیشنهاد تأمین منابع مالی مجریان و ناظران انتخابات در حلسه هیئت وزیران خبر داد و گفت: منابع لازم در اختیار فرایندهای اجرایی انتخابات قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: مردم در مراسم‌ها متعدد تشییع شهدای خدمت در شهرهای مختلف حضور با شکوهی داشتند و بنده از همه آنها تشکر می‌کنم. ما به عنوان دولت نیز در بخش کوچکی از این مراسم‌ها حضور داشتیم و اگر نتوانستیم در تمامی مراسم‌های مختلف حضور پیدا کنیم، عذر تقصیر داریم.

وی ضمن قدردانی از رسانه‌ها و خبرنگاران گفت: لازم است از خبرنگاران، عکاس‌ها، تصویربرداران و تمامی اهالی رسانه تشکر کنم که مراسم تشییع، خاکسپاری و بزرگداشت شهدای خدمت را به خوبی انعکاس دادند. امیدواریم بتوانیم به حد توان ادامه دهنده راه آقای رئیس‌جمهور سید ابراهیم رئیسی، آقای امیرعبداللهیان، آقای آل هاشم امام جمعه تبریز و نیز استاندار آذربایجان شرقی و خدمه پرواز باشیم.

سخنگوی دولت با اشاره به جلسه امروز هیئت وزیران اظهار کرد: در جلسه امروز گزارش‌های مختلفی از عملکرد دستگاه‌ها طبق روال معمول ارائه شد. مباحث و بحث‌های گوناگونی در بخش‌های مختلف صورت گرفت و گزارش‌های لازم ارائه شد که همگی ناظر بر استمرار پرسرعت و پرشتاب خدمت در بخش‌های مختلف دولت است.

به گفته بهادری جهرمی، اعضای دولت پیرو عهدی که با یکدیگر بستند، به صورت منظم و با جدیت امور و کارها را ادامه خواهند داد.

وی افزود: در جلسه امروز پیشنهادی برای تأمین منابع مالی مجریان و ناظران انتخابات ارائه شده است که با موافقت دولت به تصویب رسید و منابع لازم در اختیار فرایندهای اجرایی انتخابات در حوزه داخلی و خارجی کشور قرار خواهد گرفت.

ادامه دارد…

آگهی
دکمه بازگشت به بالا