سیاسی

افزایش جمعیت تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار

افزایش جمعیت تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار


وزیر ارتباطات گفت: در حوزه ارتباطات ثابت پروژه فیبر نوری را داریم که در جریان سفر رییس جمهوری شاهد افتتاح پروژه فیبر نوری قم خواهیم بود؛ که آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور می رسد.

به گزارش ایلنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت طی سخنانی از افتتاح پروژه فیبر نوری استان قم در جریان سفر رییس جمهور خبر داد و گفت: ما در حوزه ارتباطات ثابت پروژه فیبر نوری را داریم دنبال می‌کنیم، ان‌شاءالله فردا و در جریان سفر ریاست محترم جمهوری شاهد افتتاح پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار های قم خواهیم بود؛ شهر قم و ۶ شهر دیگر استان قم تحت پوشش فیبر نوری قرار می گیرند.

وی ادامه داد: با اضافه شدن قم، آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور می رسد و برنامه ما این است که امسال حداقل آمار تحت پوشش فیبر نوری به  ۱۴ میلیون خانوار در کشور خواهد رسید.

زارع پور تصریح کرد: در بحث ارتباطات موبایل هم توسعه ارتباطات نسل پنجم را در دستور کار خود قرار دادیم در همین راستا هفته آینده برنامه داریم که طی آن تعداد سایت‌های نسل پنجم کشور به بیش از ۱۵۰۰ سایت خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: هدفگذاری ما این است که امسال تعداد سایت‌های نسل پنجم کشور به بیش از ۵ هزار برسد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا