سیاسی

مجوز دولت به سازمان محیط‌زیست برای تعامل با کشورهای شانگهای

بهادری جهرمی در حاشیه هیأت دولت:

سخنگوی دولت گفت: هیأت دولت به سازمان محیط زیست مجوز مذاکرت برای امضای موافقت نامه محیط زیستی با دولت‌های عضو همکاری شانگهای را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت ضمن تسلیت ایام ارتحال حضرت امام و شهادت امام جواد علیه السلام در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه امروز روز جهانی محیط زیست است گزارش اجمالی از اهم اقدامات متعددی که دولت سیزدهم در ایام کمتر از سه سال حیات حدود هزار روزه خود در بخش محیط زیست انجام داده است، ارائه شد.

وی‌افزود: این گزارش از جمله در حوزه جمع‌آوری گازهای مشعل، توجه به اصول محیط زیستی در توسعه‌های صنعتی و اقدامات متعدد دیگری که در این خصوص صورت گرفته است که همه آنها با تاکید رئیس جمهور شهید بود، صورت گرفت.

بهادری جهرمی اذعان کرد: هیأت وزیران سه مصوبه محیط زیستی داشت که اولاً به سازمان محیط زیست مجوز مذاکرت برای امضای موافقت نامه محیط زیستی با دولت‌های عضو همکاری شانگهای را صادر کرد که اقدامات مقدماتی آن صورت گیرد.

سخنگوی دولت گفت: همچنین مصوبه دوم محیط زیستی دولت در خصوص کاهش ضایعات پلاستیکی در قالب الحاق کمیسیون بین المللی مورد پذیرش دولت بود که تقدیم مجلس خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا