سیاسی

بسیاری از کشور‌ها خواهان پهپاد‌های ایرانی هستند

بسیاری از کشور‌ها خواهان پهپاد‌های ایرانی هستند


فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه توانسته‌ایم پهپاد‌های مختلف با برد‌های گوناگون تولید کنیم، گفت: بسیاری از کشور‌ها خواهان خرید پهپاد‌های ایرانی هستند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ واحدی در جمع کارکنان گردان پهپادی پایگاه شکاری شهید یاسینی، گفت: کشور ما دارای یک موقعیت ممتاز و راهبردی است که در طول تاریخ همواره با تهدید‌های زیادی روبه رو بوده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش به لحاظ تجهیزات و انسجام درونی به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده است، افزود: شما جوانان انقلابی باید با تلاش و کوشش توانایی خود را در زمینه نظامی به شدت تقویت کنید.

امیر سرتیپ واحدی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در حوزه پهپادی پرچمدار است، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح تاکنون توانسته پهپاد‌های مختلف با برد‌های گوناگون تولید کند و بسیاری از کشور‌ها خواهان خرید پهپاد‌های ایرانی هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین در جمع سربازان این پایگاه گفت: دوران جوانی ضمن اینکه فرصت بزرگی برای فرد و جامعه است، افزود: جوانی نعمتی بزرگ، اما در معرض تهدید است که مراقبت از این نعمت ارزشمند بسیار ضروری است.

امیر سرتیپ واحدی اظهار کرد: نیروی جوان مستعد، هم به جامعه و هم در ادامه به تمدنسازی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران کمک خواهد کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: حضور گسترده جوانان در صحنه‌های مختلف و ادوار مختلف انقلاب، گویای علاقه آنها به کشور عزیزمان است و شما فرزندان ایران با امید و ایمان به آینده و به فضل خداوند، با نقش آفرینی در انتخابات پیش رو، اقتدار خود را به رخ جهانیان خواهید کشید.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا