سیاسی

شعارم «دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم» است/ معتقدم با جوانان می‌توانیم در کار کشور گشایش ایجاد کنیم

شعارم «دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم» است/ معتقدم با جوانان می‌توانیم در کار کشور گشایش ایجاد کنیم


داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز با نگاه جدیدی به آسیب شناسی مدیریتی و ارائه راه حل های جدید وارد عرصه انتخابات شدم. معتقدم با کمک جوانان می توانیم گشایشی در امور کشور ایجاد کنیم. شعارم دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهره الهیان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: ایران اسلامی فراز و نشیب های زیادی را طی کرده است و در این نقطه از تاریخ  به ایران که اقتدار لازم را دارد افتخار می کنم. ما این اقتدار را بعد از عملیات وعده صادق و با وجود رهبر معظم انقلاب و خون شهدا داریم.

وی افزود: امروز با نگاه جدیدی به آسیب شناسی مدیریتی  و ارائه راه حل های جدید وارد عرصه انتخابات شدم. معتقدم با کمک جوانان می توانیم گشایشی در امور کشور ایجاد کنیم.

الهیان افزود:  شعارم دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم است. دولت سالم بن بست ندارد و مبارزه با فساد در اولویت های اموزش است و در دولت سالم و دولت آینده نباید خود را قهرمان برای همه امور بداند،  بلکه با بیان مشکلات و استمداد از مردم و جوانان مدلی را ارائه  دهد. 

وی تصریح کرد: همه جوانان این مرز و بوم بدست بهم بدهند و برای حل مشکلات کشور تلاش کنند و فقط دولت هدایت گر امور باشد.  ذخایر عظیم انسانی و نخبگان و آنچه که ملت بزرگ در مسیر پیشرفت نظام به کار گرفته اند  باید توسط دولت قدر دانسته شود.

الهیان افزود: به واسطه ظرفیت های انسانی هرجا دولت 

جوانان را به کار گرفته است موفق بوده است. در دولت من باید آزادهای سیاسی و اجتماعی جدی گرفته شود.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا