سیاسی

مردم مرد عمل و مرد میدان می‌خواهند

کاشانی:

رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران گفت: مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که مرد عمل و مرد میدان باشد، نه فردی که بگوید ۱۰ صبح جمعه از رسانه‌ها شنیدم بنزین گران شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش انتخاباتی پهنه غرب شهر تهران محمد باقر قالیباف با حضور پرشور مردمی در مسجد جامع امام سجاد (ع) صادقیه برگزار شد.

در این همایش حبیب کاشانی، رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران محمدباقر قالیباف با اشاره به شرایط حساس کشور اظهار داشت: از جوان‌ها بسیار تشکر می‌کنم. کشور در شرایط خاصی است. در کشور ما منهای شهید رجایی و بنی‌صدر در همه ادوار رؤسای جمهور دو دوره‌ای بوده اند. بنابراین خیلی‌ها حتی برای ۱۴۰۴ هم آماده نبودند. بنابراین اگر قرار است کسی را انتخاب کنیم باید ببینیم کسی که می‌خواهد انتخاب می‌شود در مسئولیت‌های قبلی چه کرده است. مردم رئیس جمهوری را می‌خواهند که مرد عمل و مرد میدان باشد؛ نه فردی که بگوید ۱۰ صبح جمعه از رسانه‌ها شنیدم بنزین گران شده است!

وی افزود: قریب به ۲۰ سال است که با قالیباف دوستی دارم. ایشان از دوران جوانی در کشور مسئولیت داشته اند و در سن ۲۱ سالگی به فرماندهی لشگر منصوب شدند، در ادامه معاونت بسیج و سپس فرمانده نیروی هوایی سپاه. موشک‌هایی که از روی بیت المقدس عبور کردند آرزوی ۷۰ ساله بود که پایه‌هایش در دوران قالیباف ریخته شد. مهمترین اقدام وی احداث شهرک‌های زیرزمینی موشکی بود که سردار حاجی زاده رئیس هوافضا آن را تأیید کرد. سپس فرمانده نیروی انتظامی شد و همه ابزار و تشکیلات فعلی را آورد.

کاشانی با اشاره به دوران درخشان مدیریت شهری قالیباف، بیان کرد: قالیباف در ادامه مسئولیت‌ها ۱۲ سال شهردار بود. تمام درآمد شهرداری در دوره قالیباف به اندازه درآمد یک سال الان نبود اما کار جهادی کرد. ۲۵۶ هکتار فضای سبز، ۱۲۰ کیلومتر مترو، احداث بی آر تی و… از جمله اقدامات مهم دکتر قالیباف بود. او اعتقاد داشت در تهران به عنوان یک شهر مدرن هر شهروند باید با هر ایستگاه حمل و نقل عمومی تنها ۳۰۰ متر فاصله داشته باشد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات شهردار سابق تهران گفت: در جریان احداث اتوبان امام علی ۶۸۰۰ خانه که بسیاری به وراث تعلق داشت، رفع تملک شد. پل دوطبقه صدر و تونل توحید از دیگر شاهکارهای مدیریت شهری بود. در جریان احداث تونل توحید نیاز به توربوجت بود که با وجود تحریم‌ها خرید آنها بسیار مشکل بود. قالیباف تحریم را دور زد، توربوجت ها را از اسپانیا خرید، از بندر آورد و نصب کرد و این پروسه در کل ۲۵ روز طول کشید. بیش از ۲۰۰۰ بوستان احداث شد. از ۴ صبح کف خیابان بود و ۱۲ شب به خانه می‌رفت. روزانه ۲۰ ساعت کار می‌کرد. با شناختی که از خودش، و تفکرش دارم اعتقاد دارم منشأ خیر و اثر خواهد بود و امکانات تهران را در سراسر کشور ایجاد خواهد کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا