سیاسی

خلجی:با کامل‌شدن مجلس، زمینه برای خدمت بیشتر به مردم فراهم می‌شود

در جمع خبرنگاران؛

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: ان‌شاء الله با کامل‌شدن مجلس، زمینه برای خدمت بیشتر به مردم فراهم شود زیرا کشور نیازمند خدمت است و اولویتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت پس از بازدید از ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور، با حضور در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از تلاش اهالی رسانه و همچنین دست‌اندرکاران انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی اظهار کرد: ان‌شاء الله با کامل‌شدن مجلس، زمینه برای خدمت بیشتر به مردم فراهم شود زیرا کشور نیازمند خدمت است و اولویتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

خلجی افزود: امیدواریم این انتخابات، منجر به تشکیل مجلس قوی، همدل، همراه و دلسوز برای رفع مشکلات کشور و توجه به اولویت‌های اصلی کشور به خصوص مسایل اقتصادی شود؛ هیچ اولویتی مهم‌تر از اقتصاد و بحث تولید در کشور نیست.

وی اضافه کرد: امیدواریم با همراهی و همفکری مجلس و دولت بتوانیم گره‌های موجود را با همدلی برطرف کنیم.

خلجی با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی گفت: امروز بر اساس گزارشی که از دوستان فنی دریافت کردم، تجربه‌ای موفق در برگزاری انتخابات الکترونیکی را پشت سر می‌گذاریم که زمینه‌ موفقی برای انتخابات آینده خواهد شد که هم سرعت افزایش پیدا می‌کند و هم سهولت و دقت ایجاد می‌شود.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: دولت سیزدهم پایه‌گذار برگزاری انتخابات الکترونیکی شد که یکی از اقدامات مهمی است که در این دولت رقم خورده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا