سیاسی

سوابق قالیباف برای تصدی بر مجلس دوازدهم درخشان است

نماینده آباده در مجلس:

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس دوازدهم گفت: سوابق قالیباف برای تصدی بر مجلس دوازدهم درخشان است.

رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به نامزدهای ریاست مجلس دوازدهم و تاثیر سوابق اجرایی این نامزدها برای تصدی این کرسی، گفت: در حال حاضر گزینه‌هایی جهت تصدی کرسی ریاست مجلس دوازدهم مطرح است که به اعتقاد بنده آقای قالیباف از جمله مهم‌ترین آن‌ها محسوب می شود.

زارع با بیان اینکه قالیباف تسلط زیادی بر مدیریت مجلس دارد، ادامه داد: طبیعتاً بین نامزدهای مطرح جهت تصدی کرسی ریاست مجلس دوازدهم، آقای قالیباف از همه جهت امتحان خود را پس داده و فردی با ویژگی‌های لازم جهت تصدی این کرسی است.

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس دوازدهم با بیان اینکه سوابق محمد باقر قالیباف برای مدیریت مجلس دوازدهم، سوابق درخشانی است، گفت: قالیباف در طول مدیریت مجلس یازدهم تحولات زیرساختی را در این مجلس یازدهم کلید زد و باید تاکید داشت که این مجلس مهم‌ترین قوانین اقتصادی را تصویب کرد.

وی با بیان اینکه قالیباف اشراف کافی به موضوعات تقنینی و همچنین نظارتی مجلس دارد، تصریح کرد: همچنین آقای قالیباف فرد و مدیری پرکار بوده و از او به عنوان یک مسئول میدانی یاد می‌شود که نشان می‌دهد وی همواره در بررسی مشکلات مردم پای کار است.

زارع با بیان اینکه قالیباف در زمان مدیریت خود در مجلس یازدهم همواره تعامل با دولت را مبنای کار قرار داد، گفت: قالیباف در طول مدت ریاست خود بر مجلس یازدهم همواره موضوع تعامل قوا را مد نظر قرار داد و حتی در این مسیر صاحب قدم بوده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قالیباف در انجام امور مجلس خودرای و خود محور نبود، گفت: قالیباف همواره از نقطه نظرات مرکز پژوهش‌های مجلس در راستای نهایی سازی طرح ها و لوایح بهره برد که این مسئله خود می‌تواند در پختگی طرح‌ها و لوای امر موثری قلمداد شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا