سیاسی

نیروی زمینی ارتش در خانه‌دار شدن کارکنان پیشگام است

سرلشکر موسوی:

فرمانده کل ارتش در آیین افتتاح واحدهای مسکونی نیروی زمینی ارتش گفت: خوشبختانه نیروی زمینی ارتش برای خانه‌دار شدن کارکنان به عنوان یک الگو و پیشگام عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آئین افتتاح واحدهای مسکونی نیروی زمینی ارتش با تبریک میلاد با سعادت امام هادی علیه السلام و دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم گفت: امیدواریم به برکت این ایام روز جمعه انتخابات باشکوهی داشته و همچنین یک رئیس جمهور پای کار، ولایی و مردمی انتخاب شود همانگونه که در این سه سال شاهد مجاهدت‌های شهید رئیسی بودیم.

وی نیروی زمینی ارتش را نیروی پیش گام در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: اتفاقات بسیار خوبی در دوران مدیریت و فرماندهی امیر حیدری افتاده که جا دارد این موفقیت‌ها را به شما کارکنان ارتش تبریک بگوییم به ویژه همین پروژه‌های ساخت مسکن که امروز تعدادی از کارکنان خانه‌دار می‌شوند.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که در سطح ارتش هیچکدام از کارکنان نگران خانه‌دار شدن نباشند و برنامه‌های ما در این عرصه هم برای تحقق همین امر مهم است. خوشبختانه نیروی زمینی ارتش به عنوان یک الگو و پیشگام عمل کرده است که جا دارد از همه فعالان این عرصه تشکر کنیم.

فرمانده کل ارتش ساخت مسکن را با موانع بسیاری روبرو دانست و گفت: فرماندهان ما به میدان آمده‌اند تا خواسته چندین ساله مقام معظم رهبری را تحقق ببخشند. اما موانع بسیاری پیش رو است و مقررات و قوانین دست و پاگیر مانع کار است که لازم است با همکاری مسئولان این موانع را مرتفع کرد.

امیر موسوی تصریح کرد: ما پذیرفته‌ایم که در کار جهادی مانع و مشکلات نباید شما را متوقف کند و ما در ارتش هم‌پیمان شده‌ایم که با کار و مدیر جهادی چالش و موانع و مشکلات هیچ گاه ما را از پیشبرد اهداف متوقف نکند.

وی خاطرنشان کرد: ما در ارتش هیچ‌گاه از سختی‌ها و موانع خسته نمی‌شویم و به مسیر خود برای اجرای فرامین رهبری و رضایت ایشان ادامه می‌دهیم، زیرا لبخند افراد بعد از خانه‌دار شدن بزرگترین پاداش برای ماست.

فرمانده کل ارتش گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی برای خانه‌دار شدن کارکنان ارتش شده و نیروی زمینی در این عرصه پیشگان و پیشتاز است.

وی ارائه خدمات به بیماران صعب‌العلاج را یکی دیگر از برنامه‌های ارتش دانست و گفت: با پیشنهاد خیر امیر حیدری مجموعه‌ای برای ارائه خدمات و نگهداری بیماران صعب‌العلاج ساخته شده است که امروز افتتاح می‌شود و جا دارد از این بابت هم خدا را شاکر باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا