سیاسی

کاندیداهای جریان انقلاب باید با هم اجماع کنند

محمدبیگی در تذکر شفاهی:

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: کاندیداهای جریان انقلاب باید اجماع کنند چرا که در غیر این صورت ریلی که توسط شهید رئیسی بنا شد رو به اضمحلال می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی در جلسه علنی امروز (شنبه ۲ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: مهمترین فرآیند کشور یعنی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که این انتخابات نیازمند عزم و اراده جدی برای خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم است.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث می‌شود گامی مستحکم‌تر در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، تمدن سازی نوین اسلامی و کمک به جبهه مقاومت برداشته شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این برهه حساس که چشم جهانیان به ایران اسلامی دوخته شده است، از همه مردم برای مشارکت حداکثری و برگزاری یک انتخابات پرنشاط، همدلانه و اخلاق‌مدارانه دعوت می‌کنم.

محمدبیگی با بیان اینکه همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید با وفاق و همدلی عمل کنند، گفت: کاندیداهای جریان انقلاب اسلامی باید اجماع کنند چرا که در صورت عدم اجماع آنها با یکدیگر این خطر وجود دارد که ریل مستحکمی که توسط جریان انقلاب و دولت قوی شهید رئیسی گذاشته شد، رو به تضعیف برود.

وی تاکید کرد: نباید اجازه داد جریان‌های نفوذ و نفاق بین کاندیداهای انقلابی تفرقه ایجاد کنند. از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری انتظار دارم برنامه شفاف و روشن خود را درباره مسائل زنان، خانواده و جمعیت به مردم ارائه کنند.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه فقط نقد کنیم در حالی که خودمان مسبب وضع موجود هستیم، به هیچ وجه راهگشا نیست. کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید راهبردهای عملی و برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند. در صورت عدم اجماع کاندیداهای جریان انقلاب شاهد شرایط دهه ۹۰ و گره زدن زندگی مردم به برجام‌ها و به اضمحلال رفتن مسائلی چون تولید مسکن و بهبود رشد اقتصادی خواهیم بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا