سیاسی

مبارزه با غول فساد باید بدون توجه به قیل و قال اصحاب رانت ادامه پیدا کند

مبارزه با غول فساد باید بدون توجه به قیل و قال اصحاب رانت ادامه پیدا کند


یو نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:مبارزه ریشه‌ای با غول فساد باید بدون خط قرمز و بی‌توجه به قیل و قال اصحاب رانت ادامه پیدا کند. رعایت عدالت در توزیع ثروت و امکانات در اقشار پایین از جمله کارمندان و کارگران و کشاورزان باید ادامه یابد و مبارزه داخلی با اثرات تحریم لازم است دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اردشیر مطهری پس از تکمیل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران در عرصه بین المللی اثرگذار است مشکلات متعدد در داخل کشور وجود دارد. آنچه که باعث پیشرفت کشور می‌شود خواست و اراده مردم اتحاد و همدلی است که نقطه عطف آن انتخابات است.

وی افزود: در سه سال دولت مردمی شهید رئیسی دیدیم که دولت با همه توان به ظرفیت‌های داخلی توجه داشت و کشور را معطل برجام و برجام‌ها نگه نداشت و با سیاست خارجی منطقه محور و بهبود ارتباطات با کشورهای متحد، کشور را از حالت انزوایی که پس از خروج آمریکا از برجام دچارش شده بود خارج کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور می‌تواند حضور میدانی داشته باشد و در بین مردم  باشد. رئیس جمهور می‌تواند دولت را مدیریت کند و ولایتمداری را در حد اعلا پیاده کند و هم از ظرفیت‌های بسیار بالایی که قانون اساسی در اختیار رئیس جمهور و دولت قرار داده است بهره ببرد.

وی افزود: در دولت مردمی سیزدهم با محوریت شهید جمهور فرصت‌ها و بسترهایی ایجاد شده است. ما قطعاً در دولت خدمت بی‌منت از این بستر استفاده خواهیم کرد.

مطهری بیان کرد: مبارزه ریشه‌ای با غول فساد باید بدون خط قرمز و بی‌توجه به قیل و قال اصحاب رانت ادامه پیدا کند. رعایت عدالت در توزیع ثروت و امکانات در اقشار پایین از جمله کارمندان و کارگران و کشاورزان باید ادامه یابد و مبارزه داخلی با اثرات تحریم لازم است دنبال شود.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا