سیاسی

سمنان آماده مشایعت کنندگان «شهید رئیسی» است

معاون استاندار سمنان:

سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: این استان آمادگی برای خدمت رسانی به مسافرانی که قصد حضور در مراسم تشییع شهید رئیسی دارند، دارد.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به شهادت شهید رئیسی و هیأت همراه، تاکید کرد: از آنجا که تشییع پیکر پاک این شهید گرانقدر در مشهد صورت می‌گیرد احتمالاً از امروز شاهد حضور پرشمار مسافران در استان سمنان باشیم.

وی افزود: تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به مشایعت کنندگان رئیس جمهور شهید و همچنین مسافران وجود دارد، افزود: دستگاه‌های خدمت رسان در این روزها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

معاون استانداری سمنان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در این روزها تا دست کم اواخر جمعه استان شاهد حجم ترافیک بالایی باشد، گفت: بسیاری از مردم استان هم قصد دارند خودشان را به مشهد مقدس برسانند لذا تمهیدات ترافیکی اندیشیده شده است.

حمیدی از برگزاری نشست هماهنگی خدمات سفر در مرکز استان خبر داد و تاکید کرد: تمام دستگاه‌های ذی صلاح در میدان و پای کار هستند تا بهترین خدمات رسانی به مشایعت کنندگان شهدای خدمت رسانی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ۶۴۰ کیلومتر از هزار کیلومتر مسیر تهران – مشهد در درون استان سمنان است، افزود: عمده بار خدمت رسانی به زائران رضوی و مسافران در مسیر حرم تا حرم بر عهده مردم استان است لذا این مردم را خادمان رضوی می‌نامند.

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین با اشاره به حضور مردم استان در قم، تهران و همچنین مشهد برای تشییع شهدان خدمت رسانی، گفت: مردم قدردان رئیس جمهور شهیدشان هستند.

حمیدی از بروز هشدار هواشناسی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: در صورت بروز بارندگی تمام دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان در آماده باش قرار دارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا