سیاسی

امروز خط مقدم جبهه اسلام، سنگرهای اعتقادی است

امروز خط مقدم جبهه اسلام، سنگرهای اعتقادی است


معاون تربیت و آموزش ارتش در جمع معلمان و مربیان عقیدتی و قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با تاکید بر اینکه عامل مانایی رزمنده در صحنه تهدید، تکیه به استوانه اعتقادی است نه دانش  نظامی، گفت: امروز خط مقدم جبهه اسلام، سنگرهای اعتقادی است که شما مربیان دینی سنگربان آن هستید.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا شیخ،در دوره توانمندسازی معلمان و مربیان عقیدتی و قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در مرکز آموزش بصیرت این سازمان در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید و استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: اگر ادب را رعایت حد و مرز هر چیز بدانیم و تربیت را آموزش این حد و مرز، پرورش به معنی رشد دادن و مسیر دادن به حوزه تربیت است.

وی افزود: بر همین اساس، رسالت انبیا(ع) نشان دادن مسیر هدایت و رشد بوده است تا انسان در تلاطم زندگی  مسیر را گم نکند و با دادن قطب نمای بصیرت، انسان را از ظلمات وهم به نور فهم برسانند.

معاون تربیت و آموزش ارتش، اضافه کرد: از آنجایی که معلمی شغل انبیاست، انتظار می‌رود اساتید ما به جای نمایش آینده(دانش) به شاگردان، روش ترسیم آینده (فهم) را بیاموزند و ظرف وجود دانشجو را لبریز از فهم خود کند نه از دانش خود.  

امیر سرتیپ شیخ با تاکید بر اینکه مربیان تربیتی باید به جای دانش، بینش و نگرش را به دانشجو بدهند، اظهار داشت: مربیان دینی ما نیز باید قادر به پاسخ گویی به شبهات ذهنی متربیان خود بر پایه استدلال های عقلی  باشند،  تا در این زمانه متلاطم که دشمنان ارکان اعتقادی جوانان را نشانه رفته اند و  تشکیک در مبانی اعتقادی را در دستورعملیاتی خود دارند تکیه گاه معنوی و قابل اطمینانی برای نسل جوان و آینده سازان سازمان بوده و به راستی پاسدار حریم دین و اندیشه های ناب آن باشند.

معاون تربیت و آموزش ارتش، تصریح کرد: امروز خط مقدم جبهه اسلام، سنگرهای اعتقادی است که شما مربیان دینی سنگربان آن هستید، پس در تربیت رزمندگان ارتشی برای  پاسداری ار مرزهای اعتقادی جهاد کنید.

وی تاکید کرد: عامل مانایی رزمنده در صحنه تهدید، تکیه به استوانه اعتقادی است نه دانش نظامی.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا