سیاسی

حمایت دانشجویان آمریکا از غزه نشانه نفوذ کلام رهبری است

یک کارشناس امور رسانه گفت: دفاع جانانه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه امروز نشانه‌ای از تاثیر و نفوذ کلام مقام معظم رهبری نه در منطقه بلکه در سراسر جهان است.

مهدی شیری کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به خیزش دانشگاهیان در آمریکا و اروپا علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: غریب به ده سال از نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکا می‌گذرد، در نامه‌ای که ایشان در آن اشاره به قلبهای زنده و هوشیار جوانان دارند و سیاستمداران غربی را مورد خطاب قرار نمی‌دهند چرا که معتقدند آنها مسیر سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: حالا با گذشت ده سال از این نامه و توصیه‌های معظم له می‌بینیم که جوانان دانشجو و قشر فرهیخته و علمی در اروپا و آمریکا دیگر نمی‌توانند در برابر جنایات وحشیانه و اقدامات ضد بشری و جنون آمیز رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بی تفاوت باشند و ساکت بنشینند.

این فعال فرهنگی افزود: دفاع جانانه دانشجویان و اساتید دانشگاه هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه امروز نشانه‌ای از تاثیر و نفوذ کلام مقام معظم رهبری نه در منطقه بلکه در سراسر جهان است و امید است تمام دانشگاهیان در غرب و سراسر جهان از خواب غفلت بیدار شوند و به این موج  بپیوندند. 

شیری تاکید کرد: نکته مهم اتفاقات اخیر جهان این است کسانی که همیشه در تریبون‌ها و تبلیغات انتخاباتی خود دم از رعایت حقوق بشر می‌زدند امروز با ورود ماموران پلیس به دانشگاه‌ها و دستگیری و بازداشت دانشجویان و اساتید خود به طرز فجیع و در اوج بی احترامی، دوباره مهر تاییدی بر دروغها و وعده‌های پوشالی خود زدند.

انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا