سیاسی

همه باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم

کوچکی‌نژاد در گفتگو با مهر:

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و قطعاً مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هم در بعد داخلی و هم در بعد بین‌المللی تأثیر مثبت زیادی دارد.

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی در روز انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مردم ما آگاه هستند و در چهار دهه گذشته و در همه مقاطع حساس نظام صادقانه در صحنه حضور داشتند و پای کار نظام بوده‌اند و این بار هم قطعاً اینگونه خواهند بود.

وی با بیان اینکه قطعاً مردم حضور پرشوری در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات قطعاً اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در بعد ملی و بین‌المللی افزایش می‌دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند، تصریح کرد: هر فردی که رئیس جمهور شود، باید به موضوعات اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم توجه کند.

کوچکی‌نژاد ادامه داد: در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری، کاندیداهای احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی در صحنه حضور دارند و مردم می‌توانند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند. نامزدهای انتخابات هم باید به گونه‌ای برنامه‌های خود را برای مردم تبیین کنند، تا مردم ترغیب به حضور پای صندوق‌های رأی شوند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم، افزود: مردم پشتوانه انقلاب اسلامی ایران هستند و قطعاً مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هم در بعد داخلی و هم در بعد بین‌المللی تأثیر مثبت زیادی دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زمانی که یک رئیس جمهور با آرای بیشتر انتخاب شود، پشتوانه مردمی بالاتری خواهد داشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا