سیاسی

باید از الگوی توسعه پایدار و اقتصاد لیبرال سرمایه داری دست برداشت و به الگوی پیشرفت اسلامی-ایرانی روی آورد

باید از الگوی توسعه پایدار و اقتصاد لیبرال سرمایه داری دست برداشت و به الگوی پیشرفت اسلامی-ایرانی روی آورد


داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: ان‌شاءالله شورای محترم نگهبان بنده را جزو داوطلبان نهایی قرار ندهند و اگر شورای محترم نگهبان بنده با جزو داوطلبان نهایی قرار داد انشاءالله مردم عزیز شهر و کشورمان به من رای ندهند و اگر مردم به من اعتماد کردند، آنگاه در مسیر خدمت کفشی آهنین خواهم پوشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین میرزایی  پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت:  انگیزه‌های اخروی و ظاهری باعث شد برای ثبت‌نام در انتخابات بیایم و  ثبت‌نام کردم تا در روز حساب پاسخ دهم؛ ان‌شاءالله شورای محترم نگهبان بنده را جزو داوطلبان نهایی قرار ندهند و اگر شورای محترم نگهبان بنده با جزو داوطلبان نهایی قرار داد انشاءالله مردم عزیز شهر و کشورمان به من رای ندهند و اگر مردم به من اعتماد کردند، آنگاه در مسیر خدمت کفشی آهنین خواهم پوشید.

وی افزود: تا کنون ۶ برنامه توسعه و دهها بودجه به ارزش میلیونها میلیارد تومان نوشته و اجرا شده است اما وضعیت معیشت، گراانی، اشتغال، ارزش پول ملی، نظام بانکی و سیاست‌های پولی و مالی وغیره همین است که مشاهده می‌کنیم.

 وی تصریح کرد: آقای هاشمی با آن هوش و اقتدار سیاسی که داشت، آقای خاتمی هم با آن محبوبیتی که در آن سال‌ها پیدا کرد، آقای احمدی نژاد هم با آن جرات و هوشی که داشت و همچنین آقای روحانی هم که به جای خدا دست نیاز به سوی کدخدا دراز کرد هم نتوانست مشکل اقتصاد کشور را حل کند، و عمر شریف آقای  رئیسی نیز کفاف ندارد تا نتیحه کارشان مشخص شود.

وی تصریح کرد: این پرسش مطرح می‌شود که آیا در این شرایط می‌توان گفت که همه وزرای اقتصادی، روسای بانک مرکزی و روسای سازمان برنامه در گذشته فاسد، بی سواد یا بی عرضه بودند؟ هرگز نمی‌توان این را گفت بلکه باید گفت ریل اقتصادی کشور در دولت سازندگی اشتباه گذاشته شده‌ است که هیچ لکوموتیورانی نتوانسته آن را کنترل کند؛ اقتصاد لیبرال سرمایه داری وصله ناجوری به پیکره نظام مقدس است و باید از الگوی توسعه پایدار و اقتصاد لیبرال سرمایه داری دست برداشت و به الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی و اقتصاد مقاومتی که برشی از اقتصاد اسلامی است روی آورد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور بعدی نیز اگر راه گذشتگان را پیش برود به سرنوشت همان‌ها دچار خواهد شد و وضعیت اقتصاد کشور درست نخواهد شد و اگر میز نادرست چیده شده اقتصاد کشور را به هم زد و آن را درست چید، آنگاه این کشور ظرفیت صدها میلیون جمعیت که به رفاه و خوشی و خرمی در آن زندگی کنند را خواهد داشت.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا