شهرستان ها

آبرسانی به ۲۰۰ روستای با همت گروه‌های جهادی و بسیج در مازندران

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: طبق تفاهمنامه با آب و فاضلاب استان و با همت بسیج و گروه های جهادی ۲۰۰ روستای استان آبرسانی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه اختتامیه سومین محله رزمایش جهادگران فاطمی در استان گفت: این دوره از رزمایش از رزمایش‌های خوب و تأثیرگذار و امید آفرین بوده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه این رزمایش در ۱۲ عرصه جهادی در استان برگزار شده است و جهادگران و گروه‌های جهادی در آن حضور پیدا کردند، افزود: همچنین اقشار بسیج نیز به صورت ویژه در آن حضور داشتند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که کار گروه‌های جهادی در حوزه محرومیت زدایی اثرگذار بوده است، گفت: یکی از کارهای صورت گرفته در این دوره انجام طرح‌های به ویژه در حوزه روستاها بوده است، زیرا یکی از چالش‌های ما در استان مشکل آب شرب به شمار می‌رود.

سردار مسلمی با بیان این که طبق قرارداد با آب و فاضلاب مازندران آبرسانی به ۲۰۰ روستای استان انجام شد، گفت: در حوزه ساخت مسکن محرومان و آبرسانی، جاده بین مزارع و پل روستایی، لایروبی آبندان‌ها و و ساماندهی رودخانه‌های منشعب طرح‌هایی داریم و بر اساس تفاهمنامه صورت گرفته انتظار داریم گروه‌های جهادی نیز در این عرصه‌ها نیز با شور و نشاط حضور پیدا کنند تا بتوانیم بخشی از نیازهای مردم را برطرف کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا