شهرستان ها

آب شرب برای روستاهای خوزستان تأمین شود

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید در هر صورت حتی به صورت سیار آب شرب مورد نیاز مردم در روستاهای استان تأمین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد پیش از ظهر امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: بسترسازی لازم برای انتخابات به منظور حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح که از انتظارات رهبر معظم انقلاب است باید فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: روز هشتم تیر ماه امسال چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و مردم ما یک بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را خواهند آفرید.

وی با بیان اینکه تأمین آب شرب روستایی باید به یک دغدغه در خوزستان تبدیل شود، تصریح کرد: باید در هر صورت حتی به صورت سیار آب شرب مورد نیاز مردم در روستاهای استان تأمین شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه شهرستان‌هایی همچون شادگان و امیدیه مشکلات زیادی در تأمین آب کشاورزی دارند، گفت: مدیران مربوطه و فرمانداران باید به گونه‌ای اقدامات لازم را انجام دهند که آب مورد نیاز کشاورزی در بالا دست و پایین دست به طور یکسان تقسیم شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه به افزایش رشد جمعیت تاکید و عنوان کرد: اگر جمعیت با همین نرخ رشد پیش برود تا ۱۵۰ سال آینده دچار مشکلات بسیار بزرگی خواهیم شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا