شهرستان ها

آب شرب برخی مناطق شهر ایلام امروز قطع می‌شود

ایلام-آب شرب برخی مناطق شهر ایلام امروز قطع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، با توجه به بارش شدید باران و بالا رفتن کدورت آب چشمه گل گل، برداشت آب از این چشمه متوقف شده است، برای عصر امروز دوشنبه آب مناطق بانبرز ،۲۴ متری، بلوار سیدالشهدا، ۲۲ بهمن، خیابان آیت اله حیدری، خرمشهر، نوروزآباد، فرودگاه سابق، مصلی، بلوار آزادی، کشوری، بلوار شهید بهشتی، بلوار خرم رودی‌، بلوار جمهوری، بلوار اصناف و بلوار خبرنگار با افت فشار یا قطعی آب مواجه می‌شود.

از شهروندان تقاضا می‌شود نسبت به ذخیره سازی و مدیریت مصرف آب تا رفع این مشکل که احتمالاً حدود ۱۲ ساعت به طول خواهد کشید با شرکت آبفای استان همکاری کنند.

آگهی
شهرستان ها

آب شرب برخی مناطق شهر ایلام امروز قطع می‌شود

شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام با صدور اطلاعیه ای از قطعی یا کمبود آب شرب برخی از مناطق شهر ایلام طی امروز شنبه خبر داد.


به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: بدلیل نقص فنی ایجاد شده در ایستگاه پمپاژ شماره چهار سد ایلام تا رفع نقص و تعمیرات لازم، آب مناطقی از شهر ایلام شامل بلوار دانشجو، محله هانیوان ، محله جانبازان، بلوار امام علی (ع)، بلوار تعمیرکاری، محله رزمندگان، قسمتی از بلوار مدرس و فرهنگیان تا اطلاع ثانوی با افت فشار و یا قطعی مواجه خواهد شد.

اکیپ‌های فنی و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب با تمام امکانات لازم در محل حادثه حضور دارند و در حال رفع نقص هستند.

لذا از شهروندان تقاضا می‌شود نسبت به ذخیره سازی آب اقدام و با صبر و حوصله ساعت افت آب را تحمل و با این شرکت همکاری کنند.

آبفای ایلام در این اطلاعیه از شهروندان و مراکز درمانی خواسته است تا ضمن رعایت اصل صرفه جویی نسبت به ذخیره سازی به موقع آب مورد نیازخود اقدام کنند.

۱۹۵ هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام هستند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا