شهرستان ها

آتش سوزی در اراضی دیم روستای باغموری و اراضی منابع طبیعی ازنا

در لرستان رخ داد؛

فرماندار ازنا از آتش سوزی اراضی دیم روستای باغموری و اراضی منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.


به گزارش ایلنا، محمدرضا فاتحی با اعلام خبر آتش سوزی در برخی از مراتع منابع طبیعی عزیز آباد و اراضی گندم دیم روستای باغموری اظهار داشت: شاهد دو فقره آتش سوزی در شهرستان ازنا بودیم که بلافاصله ستاد مدیریت بحران به موضوع ورود کرد و با کمک نیروهای محلی نسبت به اطفاء حریق در کمترین زمان ممکن اقدام کردند.

فرماندار ازنا در ادامه افزود: از کشاورزان خواسته می‌شود به جهت جلوگیری از آتش سوزی محصولات خود زمان را از دست ندهند و با توجه به گرم شدن هوا و هشدارهای صادره طی روز های آتی با برنامه ریزی برداشت محصولات را تسریع کنند و همچنین از دستگاه‌های متولی خصوصا جهاد کشاورزی انتظار میرود کمباین ها را به سمت اراضی دیم هدایت و موضوع برداشت را مدیریت کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا در ادامه گفت: بنا به دستور استاندار ظرفیت همه دستگاه‌ها باید در شرایط بحرانی حریق باید در اختیار ستاد بحران باشد و هر دستگاهی در اطفا حریق کوتاهی کند برابر قانون با آنها برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا، در آتش سوزی امروز بیش از ۴ هکتار از اراضی کشت دیم و  اراضی منابع طبیعی طعمه حریق شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی، منابع طبیعی و مردم محلی آتش مهار شد.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا