شهرستان ها

آذربایجان‌غربی از استان های برتر در ورزش آمادگی جسمانی است

ارومیه – سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: آذربایجان غربی از استان های برتر در این رشته ورزشی است و اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد گواری روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیأت آمادگی جسمانی آذربایجان‌غربی افزود: رشته ورزشی آمادگی جسمانی در آذربایجان‌غربی توانسته به خوبی فعال شده و این استان عملکرد قابل توجهی داشته و انتظارات ما را به خوبی برآورده کرده است.

وی با اشاره به اینکه این رشته یکی از رشته‌های با تنوع زیاد و با مخاطبان پرتعداد است، اضافه کرد: فدراسیون آمادگی جسمانی آماده هرگونه کمک برای پیشبرد اهداف و توسعه بیشتر این رشته به استان است و انتظار داریم اداره کل نیز در حمایت از هیأت سالنی را اختصاص دهد.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به فعال شدن این رشته ورزشی در همه استان‌های کشور اظهار کرد: همکاری و ارتباط تنگاتنگی با آموزش و پرورش که یکی از ارگان‌های با جامعه هدف بزرگ و گسترده است، داریم و در هیأت رییسه فدراسیون نیز شاهد عضویت نمایندگانی از این نهاد هستیم.

گواری گفت: یکی از رویکردهای مهم رشته آمادگی جسمانی، سلامتی جامعه است و انتظار داریم ورزش هدفمند و مستمر را فعال کند و پایه و اساس سایر رشته‌ها شود و باید برای بحث کم‌تحرکی جامعه برنامه‌ریزی شده و شاهد تشویق همه سنین به ورزش و تحرک باشیم.

در مجمع انتخاباتی هیئت آمادگی جسمانی آذربایجان‌غربی «جواد طلوعی‌آذر» با کسب ۲۰ رأی به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا