شهرستان ها

آرایش نظامی دشمن تغییر کرد/لزوم الگوگیری از شهیدان

رامسر- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه آرایش نظامی دشمن تغییر کرده است، گفت: دشمن خانه به خانه درحال قبضه افکار عمومی است و باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار عصر سه شنبه در یادواره شهدای کتالم با بیان اینکه رامروز در دوران جنگ ترکیبی به سر می بریم و آرایش نظامی دشمن تغییر کرده گفت: اگر در حالت عافیت به سر ببریم به آن معناست که میدان را نشناخته ایم.

وی با اشاره به اینکه در هر کوی و برزن و تاریخ نام شهدا می‌درخشد، تصریح کرد: داستان کربلا داستان انسان‌های اهل درک و فهم زمانه و الگویی برای شهدا بوده و جهاد قطعی و فریضه فوری جهاد تبیین بوده که باید کارزار آن را بشناسیم.

وی با تاکید بر اینکه ادامه راه شهدا ارزشمند است و امروزه کتاب شهدا به زبان‌های مختلف ترجمه می‌شود، افزود: شهدای ما برای دنیا الگو هستند چون برای کار و مجاهدت زمان و تاریخ مشخص نکردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: شهدا حافظ نظام جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون بودند و این گونه در تاریخ درخشیدند و از جهت فکری به یاری امام زمان عصر خود پرداختند و به نصرت جبهه حق آمدند.

شریف تبار تصریح کرد: دشمن خانه به خانه در حال قبضه افکار عمومی بوده و جهاد و مجاهدت در راه خدا رمز شکست دشمن است. و باید بدانیم که دستگاه‌های اطلاع رسانی دشمن در حال رعب و وحشت هستند و باید هوشیار باشیم.

وی افزود: عرصه دین یار و یاور، اهل جهاد و نصرت کننده و جهادگر می‌خواهد و شهدا قلب خود را به امام زمان و اطاعت از نایب امام زمان دادند.

وی تصریح کرد: هدف دشمن سلب فرهنگ شهدا بوده و عده‌ای قصد دارند دستاوردهای نظام را درپی عملکرد خائنان نظام نادیده و جوانان را ناامید کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا