شهرستان ها

آرزوی ۱۴۴ کودک نیازمند آرادان برآورده شد

آرادان- رئیس کمیته امداد آرادان از برآورده شدن آرزوی ۱۴۴ کودک نیازمند این شهرستان همزمان با روزهای ولادت با سعادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

فتحعلی عباسپور در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری جشن آرزوها با حضور خیرین آرادان برای برآورده کردن ۱۴۴ آرزوی کودکان نیازمند خبر داد و بیان کرد: این مراسم در ایام ولادت امام حسن (ع) برگزار و با استقبال خوبی نیز از سوی خیران روبرو شد.

وی با بیان اینکه در این جشن کودکان طرح اکرام و محسنین آرزوهای خود را در پاکت نامه‌ای نوشته و این پاکت‌ها در اختیار خیرین این شهرستان در این ضیافت معنوی قرار گرفت، ابراز داشت: مردم نیک‌اندیش شهرستان آرادان این آرزوها را برآورده کردند

رئیس کمیته امداد آرادان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود مجموع آرزوهای برآورده شده کودکان به بیش از ۱۵۰ میلیون تومان برسد، بیان کرد: آرزوهای این کودکان بیشتر در قالب تهیه دوچرخه، لوازم تحریر، تأمین لوازم ضروری، آشپزخانه، سفر به اماکن مذهبی مشهد مقدس، کمک به تأمین مسکن و.‌.. بود.

عباسپور به حمایت از ۱۱۰ کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: کودکان طرح اکرام و محسنین به طور میانگین ۶۵۰ هزار تومان ماهانه از حمایت معنوی حامیان خود بهره‌مند می‌شوند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا