شهرستان ها

آزادسازی ۱۲۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های کوثر

کوثر-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر گفت: یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان کوثر در ۱۰ ماهه گذشته امسال تسطیح، پاکسازی و آزادسازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر باباییان ظهر پنجشنبه در بازدید از راه‌های روستایی این شهرستان اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان کوثر در ۱۰ ماهه گذشته امسال تسطیح، پاکسازی و آزادسازی شده است.

وی به لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان با استفاده از ۹۰۰ تن آسفالت سرد و گرم در مدت یاد شده اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در راه روستایی «شویر»، «الو» و محور «کورائیم» اجرا شده و همچنین ۱۰۰ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری و سبک سازی ترانشه نیز در محور گیوی – خلخال انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر از نگهداری سیستم روشنایی ۱۲ دستگاه از تونل‌ها در ۷ نقطه به طور مستمر خبر داد و بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین در محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر پاکسازی شده است.

باباییان خاطر نشان کرد: از زمان بارش تاکنون ۴ هزار و ۲۵۰ کیلومتر باند برفروبی و هزار و ۲۰۰ تن نمک پاشی برای بازگشایی محورهای اصلی، فرعی و روستایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه راهداری این شهرستان مسئولیت نگهداری از ۵۲۰ کیلومتر راه ارتباطی در حوزه استحفاظی خود را بر عهده دارد، گفت: از این مقدار ۱۹۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۲۱۵ کیلومتر راه آسفالت روستایی و ۱۱۵ کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا