شهرستان ها

آزادسازی ۳۰۰ زندانی کرمانشاهی در پویش نذر رهایی ایام شعبانیه

کرمانشاه- مدیر بسیج حقوق‌دانان کرمانشاه از آزادسازی ۳۰۰ زندانی کرمانشاهی در پویش نذر رهایی به مناسبت ایام شعبانیه خبر داد.

رسول بهرامی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در لبیک به منویات مقام معظم رهبری مرحله پایانی نهضت کمک مومنانه سازمان بسیج حقوق‌دانان در قالب آزادسازی زندانیان به مناسبت ایام مبارک شعبانیه و در آستانه سال نو با آزادی ۳۰۰ نفر از زندانیان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تعامل بین مجموعه‌های قضائی، سپاه و بسیج در اجرای طرح احرار و نهضت آزادسازی زندانیان معسر، بدهکاران، محکومین مالی و جرایم غیر عمد وجود دارد با کمک و همکاری در نظر داریم که در مرحله پایانی سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۰۰ نفر از زندانیان آزاد شوند.

مدیر بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در پی تحقق وعده‌های داده شد برای آزاد سازی زندانیان محکومین مالی و جرایم غیر عمد اکنون می‌توان گفت در آستانه آزادی یک هزار و ۴۰۰ نفری از زندانیان در طرح احرار هستیم که در مراسم ویژه‌ای با حضور مسئولان قضائی، لشکری و کشوری در ایام شعبانیه در زندان مرکزی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بهرامی پور با اشاره به ارائه برنامه‌های خدمات‌رسانی مورد نظر، بیان کرد: یکی از برنامه‌های خدمات رسانی حقوق‌دانان بسیجی در طرح احرار ارائه خدمات مشاوره حقوقی، وکالت و سایر معاضدت‌های حقوقی به زندانیان معسر و نیازمند است که با مشارکت گروه‌های جهادی، حقوق‌دانان بسیجی، همکاری با اداره کل زندان‌ها و دادگستری استان کرمانشاه به منظور رفع مشکلات حقوقی آنها و تأمین وکیل رایگان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: از همه خیرین و افراد نیکوکار تقاضا می‌شود با شرکت در پویش نذر رهایی در این امر خداپسندانه یاری‌گر بسیج حقوق دانان بوده و کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۷۰۲۶۸ به نام گروه‌های جهادی شهدای حقوق‌دان بسیج واریز کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا