شهرستان ها

آزادی ۱۵ تبعه خارجی ربوده شده در قرچک/۵ گروگانگیر دستگیر شدند

قرچک- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزادی ۱۵ تبعه خارجی ربوده شده در قرچک خبر داد و گفت: این ۱۵ نفر توسط پنج نفر از اتباع گروگان گرفته شده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: یک فقره آدم ربایی مشکوک در قرچک به پلیس گزارش شد، که شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشت که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب دو هزار و شش هزار دلار وجه نقد کرده‌اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان در تهران شدند، گفت: مأموران در اقدامی غافلگیرانه متهمان را که سرکرده باند و چهار نفر آدم ربا از اعضا باند بودند، را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: سرکرده و اعضا باند از آدم‌رباها که همگی اتباع کشورهای همسایه بودند دستگیر شدند.

وی گفت: ۱۵ گروگان نیز از اتباع بودند، که بدون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی از بند گروگان‌گیران رها و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

القاصی مهر گفت: طی تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده به جرم آدم‌ربایی و اخاذی به مبلغ پنج میلیارد تومان اعتراف کردند، که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان به مراجع قضائی اعزام شدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا