شهرستان ها

آزادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد در کاشان



مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه شهرستان کاشان گفت:از ابتدای ماه محرم تا اربعین سال جاری این نمایندگی موفق شد ۲۱ زندانی جرایم غیر عمد را از حبس آزاد کند.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی راحمی با بیان اینکه برای توفیق در این رسالت سنگین نیازمند کمک‌های غیردولتی  و شخصیت‌های حقوقی و حقیقی  و حمایت‌های همیشگی خیرین نیک اندیش منطقه کاشان و آران و بیدگل هستیم تصریح کرد: سال گذشته نیز همزمان با ایام محرم و صفر ۱۴زندانی جرایم غیر عمد با کمک های مردمی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی با اشاره به رهایی ۲۱ زندانی بدهکار مالی، مهریه و نفقه و حوادث کارآگاهی  محکوم به پرداخت دیه جرایم غیرعمد در سال‌جاری افزود: حامیان و بانیان ستاد دیه با  پرداخت دیون یا قروض زندانیان به مبلغ ۶۲ میلیارد ریال  زمینه آزادی آنان را فراهم کرد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه شهرستان کاشان با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ صلح و سازش در دعاوی خصوصی به منظور کاهش میزان ورودی متهمان جرایم غیرعمد به زندان خاطرنشان کرد: به رغم وضعیت نامناسب اقتصادی مردم در مقایسه با سال های گذشته، امسال شاهد افزایش۵۰ درصدی کمک های خیرین برای آزادی زندانیان مواجه بودیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا