شهرستان ها

آزمون مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: آزمون دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر راهب صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمون دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر که با محوریت دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی اجرایی شده است، روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برای این آزمون ۲۰ سوال چهار گزینه‌ای در نظر گرفته شده، که افرادی که پیش از این در مسابقه ثبت نام کرده اند می‌توانند در بازه زمانی ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز ۳۰ خرداد ماه با وارد کردن کد ملی خود در این آزمون شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر افزود: دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر که با هدف شناخت آحاد جامعه پیرامون دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شناسایی و تقویت حلقه‌های کتابخوانی موجود در استان و تقویت چرخه چاپ و نشر کتاب به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و مشارکت سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برنامه‌ریزی و اجرایی شده است، ثبت نام آن از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ به اتمام رسید.

وی افزود: منابع این مسابقه کتاب‌های «موشک من» اثر گل بیگم ابراهیمی ویژه رده سنی ۷ تا ۱۰ سال، «شکار هیولا» نوشته محمد سرشار ویژه رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال و کتاب «عملیات احیا» اثر محمد حکم آبادی ویژه رده سنی ۱۷ سال به بالا می‌باشد.

راهب ادامه داد: برای این مسابقه بیش از ۴ هزار نفر از سراسر استان بوشهر ثبت نام کرده اند که به افراد برتر بیش از ۸۰ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا