شهرستان ها

آسیب شناسی حوزه انتخابات در استان سمنان انجام شد

سمنان- رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان سمنان گفت: آسیب شناسی حوزه انتخابات در استان با هدف برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس و خبرگان رهبری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اسلامی راد بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری از انجام اقداماتی در راستای تأمین امنیت حوزه‌های انتخاباتی در سراسر استان خبر داد و ابراز کرد: تمهیدات لازم و برنامه مناسب برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امنیت ستاد انتخابات استان سمنان تشکیل و متناظر با آن در شهرستان‌ها هم ایجاد نفرات انتخاب شده است، افزود: دستیابی به اهداف تعیین شده برای انتخابات در مجموعه ستاد انتخابات استان سمنان وظیفه و رسالت اصلی این کمیته است.

رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه در این کمیته آسیب شناسی حوزه انتخابات در لایحه‌های مختلف صورت گرفته است، گفت: هدف این اقدام برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو در استان است.

اسلامی راد با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات تدارک دیده می‌شود، گفت: آسیب شناسی احتمالی انتخابات در سه مرحله قبل از انتخابات، حین برگزاری آن و بعد از انتخابات به صورت جدی در دستور کار و تحلیل قرار گرفته است.

جاوید پور رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان سمنان نیز ضمن بیان اینکه اعضای این کمیته در ستاد انتخابات استان مشخص شده است، گفت: ابلاغ قوانین و مقررات در همکاری با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا