شهرستان ها

آغاز آسفالت‌سازی معابر و خیابان‌های ۱۳ روستای بخش اسماعیلیه اهواز

اهواز- سرپرست فرمانداری اهواز گفت: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت ۱۳ روستای دارای دهیاری در بخش اسماعیلیه اهواز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت در ۱۳ روستای اسماعیلیه در اهواز بیان کرد: بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستاهای دب حردان، سکینه یک، سطامیه، رامزیه یک، کاظمی یک، کاظمی دو، قجریه یک، قجریه ۲، تل اسود، خبینه سفلی، ملیحان، بیوض و مکسر توسط فرمانداری و بخشداری اسماعیلیه اهواز و همکاری و تأمین قیر رایگان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح ۹۲ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌ها بهسازی و آسفالت می‌شود، ادامه داد: آسفالت معابر و خیابان‌های روستاها یکی از مطالبات مهم روستاییان است که رئیس جمهور و استاندار خوزستان بر تسریع در اجرای این طرح‌ها تاکید دارند.

سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: تأمین و تجهیز روشنایی معابر و خیابان‌های روستاهای سطامیه، صفحه دو، مگطوع، سکینه یک، سکینه دو، دب حردان، طاهریه دو، رامزیه یک، خبینه سفلی، تل اسود، بیوض یک، شمریه، بیت واوی، کاظمی یک، کاظمی دو، مزبان و قجریه یک درسال‌جاری اجرا شد.

موالی زاده یادآور شد: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت ۴۰ روستای فاقد دهیاری به عنوان بزرگترین پروژه روستایی خوزستان در روستاهای سه بخش مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه از توابع شهرستان اهواز با استفاده از اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی‌ها اوایل اردیبهشت ماه آغاز شد که خرید دستگاه حمل زباله و ماشین آتش نشانی و روشنایی معابر در این طرح اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر رفع مشکلات و مطالبات مردم برای ایجاد رضایتمندی گفت: با اجرای کامل این طرح‌ها در سال‌جاری شاهد جهش خوبی در حوزه بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستاهای اهواز خواهیم بود.

به گزارش مهر، بخش اسماعیلیه اهواز با ۵۰ روستا، بالغ بر ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا