شهرستان ها

آغاز اکران فیلم سینمایی «لوپتو» در سینماهای خراسان جنوبی

بیرجند- رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی از آغاز اکران فیلم سینمایی ارزشی و فرهنگی «لوپتو» در سینماهای شهرهای طبس، بیرجند، فردوس و قاین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کریمیان صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فیلم سینمایی «لوپتو» بیان کرد: این انیمیشن به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید شده و در شهرهای مختلف کشور اکران آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اسم این فیلم برگرفته از عروسکی محبوب در جنوب کرمان است، اظهار کرد: این فیلم سینمایی ارزشی و فرهنگی در سینمای شهرهای طبس، بیرجند، فردوس و قاین اکران می‌شود.

کریمیان ادامه داد: بحث اکران مردمی و سینما سیار این فیلم هم در مراکز فاقد سینما در دستور کار قرار دارد و هیچ محدودیتی برای آن نداریم.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۸۰ هزار نفر دانش‌آموز در استان داریم، افزود: این دانش آموزان می‌توانند از اکران فیلم سینمایی «لوپتو» بهره مند شوند و می‌توان با همکاری دستگاه‌های اجرایی به توزیع و نشر این فیلم کمک کرد.

وی با بیان اینکه این فیلم سینمایی به تخلیه انرژی نوجوانان کمک می‌کند و از کیفیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا از ظرفیت نهادهای فرهنگی جهت دیده شدن اثر و توزیع مناسب آن استفاده کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا