شهرستان ها

آغاز بهره‌برداری از شبکه توزیع آب و برق و روشنایی معابر ناحیه صنعتی هشجین خلخال


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای پروژه خط انتقال و شبکه توزیع آب و برق و روشنایی معابر ناحیه صنعتی هشجین با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در جریان افتتاح پروژه‌های عمرانی ناحیه صنعتی هشجین اظهار داشت: ناحیه صنعتی هشجین با مساحت 5 هکتار در شهرستان خلخال قرار دارد که با توجه به عدم استقبال سرمایه‌گذاران برای حضور در این ناحیه صنعتی، در سال 1400 سه و نیم هکتار از کل ناحیه صنعتی در قالب 5 قرارداد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شده است.

وی از برنامه‌های این شرکت برای تکمیل زیرساخت‌های ناحیه صنعتی هشجین خبر داد و افزود: در طول دو سال گذشته، بازگشایی معابر و تخصیص آب این ناحیه صنعتی انجام شده است که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه خط انتقال و توزیع آب و برق و روشنایی معابر آن با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: با کمک دستگاه‌های خدمت رسان تلاش خواهد شد تا سایر زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی تکمیل و در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده شود.

علایی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی از تمامی ظرفیت‌های ممکن استفاده خواهد کرد با تامین زمین و اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز، زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان را فراهم سازد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا