شهرستان ها

آغاز به کار همزمان ۴ نمایشگاه در شیراز



مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: دهمین نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته و دهمین نمایشگاه تخصصی سنگ های تزیینی، تجهیزات سنگبری و ماشین آلات وابسته به همراه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از امروز در سایت نمایشگاهی فارس اغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، محسن نهاوندی افزود: تاسیسات ساختمان یکی از مهم ترین بخش های حوزه ساختمان است که نقش بسیار موثری در این صنعت ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این نمایشگاه ها از سطح کیفی و کمی بسیار مناسب برخورداند، ادامه داد: در نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی بیش از ۵۰ شرکت حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: ۳۴ شرکت نیز از استان های مختلف کشور در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی و سنگ های تزیینی حضور پیدا کردند.

 نهاوندی ادامه داد: این عناوین نمایشگاهی در مساحت نه هزار مربعی سالن های حافظ، بهار و نرگس بر پا شده است.

 او گفت: برپایی این نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی ها و دانش روز در حوزه ساختمان و تاسیسات و معدن و صنایع معدنی است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود:علاقه مندان می توانند تا روز جمعه بیست و ششم آبان ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه ها بازدید کنند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا