شهرستان ها

آغاز عملیات اجرایی سه طرح تولیدی در شهرک صنعتی کوثر

کوثر- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی سه طرح بزرگ تولیدی همزمان با هفته دولت در شهرک صنعتی کوثر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی صبح چهارشنبه در آئین کلنگ زنی طرح‌های تولیدی در شهرک صنعتی کوثر اظهار کرد: فرا رسیدن هفته دولت فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت، دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف تولیدی و اقتصادی استان به اطلاع مردم عزیز استان رسانیده شود.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت‌های انجام شده امروز شاهد آغاز عملیات کلنگ زنی سه طرح تولیدی در شهرک صنعتی کوثر هستیم که جا دارد از تک تک این سرمایه گذاران برای حضور در منطقه کمتر توسعه یافته شهرستان کوثر تشکر و قدردانی شود.

علایی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور حضور سرمایه گذاران در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان، حمایت‌های متنوعی را از آنان به عمل می‌آورد که اعمال تخفیف تا ۵۰ درصد قیمت حق بهره برداری زمین و واگذاری اراضی با اقساط طولانی مدت از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از سرمایه گذاران شهرستان کوثر بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: این سه طرح تولیدی در زمینی به مساحت یک هکتار با سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی کوثر توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی اجرایی خواهد شد که با بهره برداری از آن برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا