شهرستان ها

آلاینده‌ها به مناطق صنعتی بازمی‌گردند/ ورزنه سردترین شهر اصفهان

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش انباشت آلاینده‌های جوی و غبار آلودی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی استان خبرداد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از فردا پنج شنبه تا اوایل هفته در مناطق مرکزی از فردا تا اوایل هفته در برخی ساعات افزایش غلظت آلاینده‌ها دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به گذر موج ضعیف طی روزهای پنجشنبه و جمعه از روی استان، افزود: امروز وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در شمال شرق استان باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از روز پنج‌شنبه در بیشتر مناطق گاهی افزایش ابر و اوایل وقت جمعه در بخش‌هایی از شمال و غرب استان احتمال بارش های خفیف پیش‌بینی می‌شود.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در شرق استان ۲ تا چهار درجه سلسیوس کاهش و در نیمه غربی یک تا ۲ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به دمای صفر درجه می‌رسد.

وی اضافه کرد: ورزنه در شرق استان اصفهان با دمای ۲ درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خواهند بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا