شهرستان ها

آماده باش ۷ پایگاه ۱۱۵ در سطح شهرستان اردستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خبر داد؛

اردستان-مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: هفت پایگاه دائمی وفصلی ۱۱۵ در سطح شهرستان اردستان در حالت آماده باش هستند.

حسن ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کمیته بهداشتی و سلامت در خصوص اقدامات برای سفرهای نوروزی به مسئولیت شبکه بهداشت و درمان است

وی افزود: در ایام نوروز نیز همچون قبل، مراکز واکسیناسیون، مرکز منتخب کووید ۱۹ و بخش مبارزه با بیماری‌ها دایر بوده و آماده خدمت رسانی به مردم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خاطرنشان کرد: نظارت تیمی با مشارکت اصناف، تعزیرات، دامپزشکی و صمت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و رستوران‌های درون و بیرون شهری انجام می‌شود.

ذبیحی تصریح کرد: هفت پایگاه دائمی و فصلی ۱۱۵ در سطح شهرستان اردستان و جهت انجام طرح استقراری در حالت آماده باش قرار دارند.

وی ضمن اشاره به تهیه و توزیع راهنمای مسافران در حوزه سلامت، تاکید کرد: خدمات دندانپزشکی در ایام نوروز نیز همچون سابق وجود دارد و همچنین بازدید از داروخانه‌ها توسط کارشناسان مربوطه انجام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: شماره ۱۹۰ برای رسیدگی به شکایات حوزه سلامت و مسائل تهدید علیه بهداشت عمومی آماده پاسخگویی به شکایات شهروندان است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا