شهرستان ها

آماده برگزاری انتخابات با مشارکت بالا و امنیت هستیم

ارذبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا، در سایه امنیت، سلامت و رقابت آمادگی کامل داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قاسمیان ظهر یکشنبه در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل از ساماندهی ۳۱ هزار نفر نیروی اجرایی برای اخذ آرای مردم استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: فرمانداران نیروی ذخیره و احتیاطی داشته باشند تا در صورت دو مرحله‌ای شدن انتخابات، همکاری کنند.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی و هماهنگی فرمانداران برای تأمین زیرساخت‌های لازم و نیازمندی‌های شهرستان‌ها گفت: با توجه به برگزاری مطلوب و موفقیت‌آمیز انتخابات مجلس در سال گذشته از نظر اجرایی، لازم است این روند در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل پرهیز از سوگیری در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و افزود: لازم است فرمانداران تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی همراه با رقابت و سلامت فراهم و ارتباط لازم را برای پاسخ‌دهی به سوالات ستادهای شهرستانی برقرار کنند.

قاسمیان ادامه داد: صندوق‌های رأی باید همگی یکسان و یکرنگ انتخاب و مراقبت از اقلام انتخاباتی اعم از تعرفه‌ها باید به نحو مطلوبی انجام شود.

وی تصریح کرد: همچنین در حوزه‌های شهرستانی باید نظارت‌های لازم بر فضای مجازی در ایام تبلیغات و انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا