شهرستان ها

آمادگی ارگان‌های فارس برای حوادث احتمالی ناشی از سیل

شیراز- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از آمادگی تمامی عوامل ستاد بحران استان فارس در راستای مقابله با بحران های احتمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی شامگاه پنجشنبه در ستاد بحران استان فارس بیان کرد: پیروی گزارش‌های که ارائه شده بود تمامی عوامل ستاد بحران در استان فارس در آمادگی کامل قرار گرفته بودند.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های خدمت رسان عوامل اجرایی خود را در آماده باش قرار داده بودند زیرا هشداری که هواشناسی منتشر کرده بود اعلام قرمز بود از این رو باید تمامی نیروهای در آماده باش قرار می‌گرفتند.

رضایی ادامه داد: براساس گزارش نهایی که طی دو روز گذشته حاصل شد پراکندگی بارندگی در استان وجود داشته است اما در شهرستان داراب این بارندگی‌ها شدت بیشتری داشته است و در این شهر بیش از ۵٢ میلی متر بارندگی داشته و برخی از زیرساخت‌ها دچار مشکلات شده بودند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: باتوجه به آسیب دیدگی‌هایی که بخش زیرساخت و کشاورزی از این باران دیده است مقرر شده تا میزان خسارت‌ها احصا و به دستگاه‌های متولی ملی ارسال شود.

وی ادامه داد: بارندگی‌هایی در نقاط مختلفی از استان طی روز پنجشنبه آغاز شده و در تلاش هستیم تا میزان بارندگی در فارس تا پایان امشب پنجشنبه احصا شود.

به گفته این مقام مسئول تمامی دستگاه‌های متولی در شهرستان‌ها و استان در حال فعالیت هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی مشکلات در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس خاطرنشان کرد: این بارش‌ها تا پایان روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و نقش ویژه ای در تأمین آب‌های مورد نیاز استان خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول با توجه به اینکه این بارش بارش موسمی است از این رو شاید خیلی قابل پیشبینی نباشد از این رو تمام استان در آمادگی لازم به سر برده تا مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا