شهرستان ها

آمریکایی‌ها به دنبال جریان‌سازی رسانه‌ای علیه اخلاق هستند

همدان- مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: امروز دنیای غرب به رهبری سرمایه داری آمریکا به کمک و مدد رسانه‌های مختلف به خصوص رسانه‌های نوین هر آنچه بخواهد را تبدیل به هنجار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر قوامی ظهر جمعه در خطبه‌های پیش از نماز جمعه اظهار کرد: آن زمانی که اندیشمندان علوم انسانی مدرن رسانه را ابزار انتقال پیام و مدیریت افکار ملت‌های تحت ستم خود نامیدند چند دهه می‌گذرد و امروز آنچه آنها در فکر و اندیشه خود در خصوص استعمار و استحمار ملت‌های مظلوم و ستمدیده غرب آسیا و آفریقا می‌پروراندند به یک جریان دائمی عملی ظالمانه در رسانه‌های جریان غالب تبدیل شده است.

وی افزود: امروز دنیای غرب به رهبری سرمایه داری آمریکا به کمک و مدد رسانه‌های مختلف به خصوص رسانه‌های نوین هر آنچه بخواهد را تبدیل به هنجار و کنش جمعی می‌کند و از باورنکردنی‌ترین رویاها تا غیر انسانی‌ترین رفتارها را به نام پیشرفت و مدرنیته و رشد انسانی به جای آموزه‌ها و تعالیم الهی در افکار و اندیشه‌ها جاری و ساری می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه در کشاکش رقابت بین دو تفکر مادی کمونیستی و سرمایه داری صدای بلند بازگشت دین به عرصه جامعه با استفاده از ابزار رسانه فطری دین توسط مردی عالم در حوزه فقه و فلسفه تمام ساخته‌های فکری و رسانه‌ای بشر مدرن را به هم ریخت، گفت: همین موجب شد تا امپراطوری رسانه‌ای سرمایه داری تمام تلاش خود را در چهار دهه برای تخریب و تحریف اندیشه این تفکر الهی به کار گیرد.

قوامی خاطرنشان کرد: از اخبار دروغ و جهت دار روزانه تا تولید هزاران فیلم و سریال و بازی و کتاب برای تلاش در جهت عدم شناسایی این اندیشه اخلاقی و انسانی در این دوران توسط جبهه رسانه‌ای سرمایه داری دنیای غرب به کار گرفته شده است.

خطیب پیش از نماز جمعه با اشاره به ابزارهای رسانه‌ای بیان کرد: امروز و با گذشت بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی این نهال نوپای اسلامی و ایرانی خود تبدیل به رسانه‌ای مهم و بی نظیر در جهان شده به طوری که پرچمدار جهاد تبیین در جهان نه ابزارهای رسانه‌ای بلکه حقیقت عملی برآمده از سال‌ها تلاش در جهت حاکمیت ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

وی عنوان کرد: در این میان اندیشه رسانه‌ای و خبری جریان حقیقت دینی و انقلاب اسلامی نیز رشدی مهم دست یافته است که نمونه آن را می‌توان در فعالیت مؤثر رسانه‌های انقلاب اسلامی مشاهده کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه اصحاب رسانه‌ای گفتمان انقلاب اسلامی در این سال‌ها با ارائه دقیق و درست از صحنه درگیری تلاش کرده‌اند در یک نبرد نابرابر مانع از پوشاندن حقیقت شوند، گفت: مانع شدن از بزک تمدن غرب و جلوگیری از وارونه نمایی واقعیت در شرایطی شکل گرفته است که در سال گذشته در سنگین‌ترین تهاجم رسانه‌ای تاریخ معاصر اصحاب رسانه انقلاب اسلامی در نبردی شبانه روز تلاشی جانانه را برای جلوگیری از کتمان حقیقت کردند.

قوامی افزود: نمونه وارونه نمایی حقیقت را باید به تصویر کشیدن سبک زندگی ایده آل برای زن در رسانه‌های جریان استکباری و تحریف چهره زن ایرانی دانست.

وی با اشاره به بزک رسانه‌ای بیان کرد: آنجایی که فروپاشی اخلاق و خانواده توسط رسانه بزک می‌شود و تلاش یک جامعه برای حفظ و حراست از قداست و نجابت زن به عنوان ستون خانواده به ظلم زنان تعبیر می‌شود که نمونه آن در تهاجم سنگین سال گذشته دیده شد.

قوامی عنوان کرد: اصحاب رسانه انقلاب اسلامی با تامید بر تلاش در جهاد تبیین از طریق ابزار ایجاد شبکه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و گسترش چتر سواد رسانه‌ای در بین آحاد مردم همدان را به حضور جدی و تکلیف مدارانه در این صحنه فرا می‌خواند.

وی افزود: اصحاب رسانه‌ای انقلاب اسلامی در سال گذشته با تلاش جدی در عرصه جهاد اطلاع رسانی و تبیین و سواد رسانه‌ای از طرفی تلاش مرده اند مطالبات به حق مردم از دستگاه مدیریت استان بیان کنند و از طرف دیگر امید را در قلوب و ذهن آنان بر خلاف خواست و تلاش رسانه‌های استکباری پیگیری کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا