شهرستان ها

آمریکا پشت جنایت های اسرائیل قرار دارد

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه آمریکا پشت جنایت‌های اسرائیل قرار دارد، گفت: آمریکا اسرائیل را تجهیز میکند تا مردم مظلوم غزه را به خاک و خون بکشانند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اظهار تأسف درباره حوادث خون‌بار غزه، تاکید کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در دیدار با دانش آموزان بیان کردند، دل همه از این جنایت‌ها و صحنه‌ها خون است.

وی با بیان اینکه مردم بیگناه توسط اسرائیل قتل عام می‌شوند، افزود: ۱۰ هزار نفر تا کنون در غزه و فلسطین به دست اسرائیل شهید شده‌اند و هزاران نفر نیز مصدوم و زخمی شدند.

امام جمعه آرادان با طرح این پرسش که چرا مجامع جهانی در خصوص این موضوع اقدامی نمی‌کند، تاکید کرد: حاکمان کشورهای اسلامی به میدان نمی‌آیند و این در حالی است که مسلمانان و غیرمسلمانان همه به میدان آمده‌اند.

شریفی نیا با بیان اینکه مردم فرانسه و انگلستان و … هم به میدان آمده‌اند، بیان کرد: مردم در تمام دنیا جنایت‌های اسرائیل را محکوم کرده و ابراز بیزاری می‌جویند اما پشت سر این ماجراها آمریکا است.

وی با بیان اینکه پشت تمام این خباثت‌ها دولت جنایت کار آمریکا است، گفت: آمریکا اطلاعات، بمب و موشک و سلاح به اسرائیل می‌دهد تا مردم بیگناه غزه را مورد هدف قرار دهند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه آمریکا اسرائیل را تجهیز می‌کند تا بیمارستان‌ها، مدارس، آسایشگاه‌ها و … را مورد هدف قرار دهند، تاکید کرد: بمب‌های اسرائیل مردم بیگناه را در مظلومیت تمام شهید می‌کند.

شریفی نیا ضمن اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: مردم ما فردا یک بار دیگر نشان خواهند داد که پشتیبان مردم مظلوم غزه و فلسطین هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا