شهرستان ها

آموزش و پرورش خراسان شمالی طرح کاهش ورودی به اعتیاد را تدوین کند

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: طرحی در راستای کاهش ورودی‌ها به اعتیاد از سوی آموزش و پرورش تدوین شود و در آن از دانش‌آموزان به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی صبح دو شنبه در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه متوازن، پایداری اشتغال را رقم می‌زند لذا با افزایش توانمندی‌های دانش آموزان و مهارت آموزی به ویژه در حوزه فراگیری رشته‌های فنی و حرفه ای می‌توان به این پایداری کمک کرد.

معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی آموزش و پرورش را محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کشور دانست و افزود: مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی یک کشور جوانان و دانش آموزان هستند.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش بهترین مکان برای تربیت آنان به شمار می‌رود بنابراین مهارت آموزی و توانمند سازی باید در اولویت نخست دستگاه‌های متولی و آموزشی قرار گیرد.

ناهیدی با بیان اینکه مواد مخدر معضل خانواده و جامعه است، تصریح کرد: طرحی در راستای بررسی کاهش ورودی‌ها به اعتیاد از سوی مجموعه آموزش و پرورش تدوین شود که در این مسیر دانش آموزان هم می‌توانند سفیر مبارزه با مواد مخدر باشند تا این معضل در سطح خانواده‌ها کنترل و مدیریت شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا