شهرستان ها

آنچه که اسراییل را تا امروز سرپا نگه داشته گنبد رسانه‌ای‌اش است

لامرد- امام جمعه لامرد گفت: آن چیزی که رژیم صهیونیستی را تا امروز سرپا نگه داشته گنبد آهنین نیست بلکه گنبد رسانه‌ای و قدرت رسانه‌ای این رژیم غاصب و جنایتکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر لامرد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: بعد از طوفان الاقصی این دومین شکست مفتضحانه ای بود که برای رژیم صهیونیستی رقم خورده است.

امام جمعه لامرد گفت: رژیم صهیونیستی دچار بحران شده و به دلیل از دست دادن منابع اقتصادی که از طریق دریای سرخ برای آنها به وجود می‌آمد و به همت انصارالله یمن از دست رفته؛ کلیه بنادر اقتصادی‌اش تعطیل شده و روزنه‌های اقتصادی‌اش از بین رفته است.

وی افزود: اسرائیل دچار ضعف شدید اقتصادی و از لحاظ اجتماعی نیز دچار افت سرمایه اجتماعی شده و نارضایتی‌های زیادی در اسرائیل به وجود آمده است.

امام جمعه لامرد بیان کرد: پس از وعده صادق خیلی‌ها از اسرائیل خارج شدند زیرا مردم پشت رژیم خود نیستند و پشتوانه اجتماعی ندارند و از لحاظ سیاسی اختلافات شدیدی بین سیاسیون و همچنین درون کابینه رژیم صهیونیستی به وجود آمده و می‌توان گفت که هیچ اقتدار سیاسی برایشان باقی نمانده است.

خطیب جمعه لامرد با بیان اینکه گروه‌های مقاومت هویت اسرائیل را به راحتی زیر سوال می‌برند خاطرنشان کرد: قدرت نظامی اسرائیل در اذهان جهانی از بین رفته است و ابهت امنیتی، اطلاعاتی پوشالی که برای خود ساخته بود از بین رفته و آنها مدعی داشتن قدرت پدافندی بودند که در این عملیات غرور آفرین موشک‌های ما از چهار لایحه امنیتی عبور کردند.

وی گفت: در «عملیات وعده صادق» بزرگترین و قوی‌ترین مرکز اطلاعاتی اسرائیل از بین رفت و نتوانستند از خودشان مراقبت کنند و مورد بحران قرار گرفتند و در حالی که ۶ ماه از جنگ غزه نیز می‌گذرد کنترل غزه همچنان در دست حماس است.

حجت الاسلام آزاد گفت: آن چیزی که رژیم صهیونیستی را نگه داشته گنبد آهنین نیست بلکه گنبد رسانه‌ای اوست و علم رسانه‌ای که به دست دارند آنها سراپا نگه داشته است.

وی بیان کرد: تنها راهی که امت اسلام بتواند از این برهه هم عبور کند وحدت بین مردم و اجتماع بین قلوب مسلمان است و باید با اقتدار از نیروهای مسلح دفاع کرد و پشتیبان آنان بود.

آزاد خاطرنشان کرد: وقتی که نصرت و فتح شامل امت اسلامی می‌شود گروه گروه از مردم به سمت اسلام می‌آیند و باید تسبیح خداوند گفت و این افتخارات را از خداوند دانست و این تکلیف دینی ما است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا