شهرستان ها

آیت‌الله رئیسی جنگ امروز را نبرد روایت‌ها خوانده بود

کرمان- رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت گفت: آیت‌الله رئیسی جنگ امروز را جنگ روایت‌ها دانسته و تاکید کرده بودند مواظب درست روایت شدن باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حامد تقدیری پیش از ظهر سه شنبه در همایش روایت خدمت در کرمان، اظهار داشت: وقتی سند ستاد ملی روایت پیشرفت نوشته و ابلاغ شد، بنده تعجب کردم که این چه ستادی است؟

وی افزود: آیت‌الله رئیسی گفتند جنگ امروز، جنگ روایت‌ها است و مواظب باشید شما را خطا روایت نکنند، به خط بزنید من هم کمک می‌کنم.

تقدیری با بیان این مطلب که شهید جمهور گفتند باید روای تربیت کرد، بخشی از خدمات و پیشرفت‌های دولت شهید جمهور را بازخوانی کرد.

وی در همین رابطه به نصب موفقیت‌آمیز سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: این سکو پس از ۲۲ سال که دولت‌های قبل منتظر توتال و خارجی‌ها بودند، با موفقیت نصب شد.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت بیان کرد: افتتاح این فاز در حالی با حضور شخص رئیس‌جمهوری افتتاح شد که تیم حفاظت خطر انفجار را به ایشان گوشزده کرده بودند.

یادآوری می‌شود: همایش روایت خدمت به منظور تبیین دستاوردهای ۱۰۰۰ روز جهاد خستگی‌ناپذیر شهید جمهور برگزار و با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد.

در این همایش از ۱۲ نفر از فعالان روایت پیشرفت در استان و روابط عمومی چهار فرمانداری برتر تجلیل به عمل آمد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا